söndag 23 januari 2011

Black Lady

Jag har startat en ny kategori som heter "Våra figurer" och där ska jag presentera mina och min sambos olika animefigurer vi köpt. Det kan vara allt från PVC-figurer till mjukisdjur och mössor.

Här kommer en av våra första figur som vi köpte. 
Det är Black Lady från animeserien Sailor Moon. Sailor Moons framtida dotter ChibiUsa har åkt bakåt i tiden för att få hjälp av Sailor Moon. ChibiUsa råkar då ut får WiseMan som hjärtvättar lilla söta ChibiUsa och övertalar henne om att Sailor Moon och hennes vänner är deras fiender. ChibiUsa förvandlas då till detta, Black Lady.

1 kommentar:

Lizandra sa...

Oh jag verkligen älskar Sailor moon men har inte så många grejor tyvärr.
Men jag hade tur för typ ett år sen på en loppis och hittade en Black Lady nyckelring som nu står placerad i min heders hylla :)
Kommer samla vidare som ni gör :)