måndag 24 januari 2011

Sjuk idag igen!

Jag trodde i mitt stilla sinne att jag skulle klara mig längre från att bli sjuk nu när jag har jobbat i cirka en månad. Jag trodde att mitt immunförsvar hade blivit bättre. Men icke sa Nicke! Igår när min sambo kom hem från Stockholm så sa det bara pang så hade jag feber och jag snörvlade som jag vet inte vad. Tycker verkligen inte om att vara sjuk! 


Jag jobbar alltså med småbarn och sjukdomarna dom har, får man själv också, eftersom barnen sitter i knät, kramar en och man är tvungen att böja sig ner för att komma ner på deras nivå för att höra vad vissa säger. Dessutom är jag ny i förskolebranschen så mitt immunförsvar har inte lärt sig än vid alla baciller och virus som finns på arbetsplatsen.

1 kommentar:

Kokorochan sa...

svar: ja ^^ <3 eller när det regnar ;)

tack detsamma ^^

kramar<3
/kokorochan