torsdag 13 januari 2011

Du heter: Mari
Smeknamn: Mililot, Sakura, Prinsessan mm 
Beroende av: Godis, anime, spel och serier.
Brukar du skratta för dig själv: Ja, jag brukar skratta väldigt mycket åt nästan allt, så ja, det brukar jag göra xD

Vad står det i ditt senast inkomna SMS:Ingen aning, jag orkar inte hämta mobilen. Men antagligen nånting om vad vi ska äta till middag. ^^
Var bor du: I södra norrland 
Trivs du där: japp, har inga planer på att flytta heller. Möjligtvis att byta lägenhet eller nåt sånt då ^^

Äger du ett par Converse: Nepp, bara ett par som är fejk xD

Sprit, cider, vin eller öl: Dricker inte så ofta, men måste jag välja blir det cider.
Är du allergisk mot något: Nej, ingenting.

Hur svarar du i mobilen: " Um, hallå?" eller "Ja?" Det beror på vem som ringer.
Antal timmar sömn inatt: 4, men då sov jag tre timmar alldeles nyss :P
Brukar du komma i tid: Ja, alltid!
När mår du bra: När jag får gå hemma och bara chilla, och inte behöver skynda mig till nånting. OCH när jag har mina vänner nära ^^

Vad tycker du om fötter: Lite äckligt faktiskt, luktar ofta illa nu på vintern och på sommaren.
Vad saknar du: Dagsljus och lite godis! Mitt sockerbehov är STORT tyvärr.
Hade du en bra kväll igår: Javisst, jag såg på animen Kaichou wa maid sama med sambon och åt godis. 


Favoritdryck på morgonen: Te eller varmchoklad
Rakar du benen: Ja men inte så ofta på vintern.
Är du blyg: Ja, när jag träffar nya människor.


Sysslar du med någon idrott: Nej, det gör jag inte.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Självklart! ^^
Har du spytt offentligt: Nej, jag tror inte det.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Oj, jag skulle... hmmm... kissa stående och gå med bar överkropp bland folk xD
Vad gör du i morgon:
Jobbar, sen blir det nog film skulle jag tro eller möjligtvis rollspel ^^
Vad längtar du till: 
Våren och min och min sambos framtida Japanresa ^^ 
Vad använder du för schampo:
Redken, både som schampo och balsam.

Hur gammal är du:
25, men fyller 26 om ca två månader.
Tycker du om någon just nu:
Ja, självklart ^^ 

Gröna eller röda äpplen: Röda, som är sötare
Gillar du golf: Inte direkt
Vilken tid gick du upp idag: 04.50 xD
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp, det har jag. I min och min sambos nya fina säng :D
Har du strumpor på dig nu: Nepp, men har insett att det är alldeles för kallt utan xD

Är det okej att gråta: Ja, det såklart det är! Ibland vill man ju bara få ut ilskan eller vad det nu är för känslor man har inom sig.
När grät du senast:
Oj, det kommer jag inte ihåg... men det kanske var 3 veckor sedan eller nåt sånt. Gråter väldigt ofta till sorgliga filmer xD 
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Åka till Japan, Egypten och USA och sedan, om det finns något kvar (xD) skulle jag shoppa och spara resten. :) 
Bär du glasögon eller linser: Nepp, har perfekt syn :D

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, jag tror jag aldrig har haft det. Bryr mig inte så mycket om sånt.
Har du piercing: Nepp, jag har nickelallergi och på mina släktingar som också har det, blev nickelallergin värre när dom piercade sig.
Vill du gifta dig: Ja, det skulle vara mysigt ^^
Vill du ha barn: Ja, det vill jag ha ^^
Solar du ofta: Nej, bara på sommaren.
Är du bra på att laga mat: Njaaa, jag tycker inte det, men sambon tycker annat.



Är du flygrädd: JA! Usch, jag tycker det är jätteläskigt!
Är du musikalisk: Jag vet faktiskt inte. Min familj spelar piano, gitarr, fiol, munspel, dragspel... mm. så några musikgener måste jag ju ha fått, eller?? 
Vad dricker du helst när du är törstig: Cola eller vatten
Vilken är din favoritglass: Ben & Jerry's Cookie dough
Tror du på ett liv efter döden? Ja, jag tror på spöken och ett liv efter döden! 

Tycker du om sushi? Ja, men inte med fisk, utan med avokado, räkor och annat!
Vad äter du helst när du ser på film: Smågodis och läsk

Har du tandläkarskräck? Nej, jag hade den årliga tandläkartiden idag faktiskt. Mina tänder är perfekta :D
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Åh, kvällsmänniska! Jag hatar att gå och lägga mig.
Vilken ögonfärg har du: Grönblå :)

Biter du på naglarna: Ja, tyvärr. Det är så ohygieniskt att göra det, men jag kan inte sluta :(
Röker du: Nej, absolut inte!
Hur ofta tränar/motionerar du: Aldrig! Eller ja, så ofta som jag får tid tar jag en promenad.

Inga kommentarer: