lördag 23 april 2011

Uppcon 11

Uppcon närmar sig med stormsteg! Jag och J. ska åka dit naturligtvis! ;) Det var så otroligt roligt sist vi var där, så jag hoppas denna gång blir laka rolig ^^ 

Problemet är bara vad jag ska cosplaya!
Jag skulle vilja cosplaya Sailor Pluto från Sailor Moon eller Robin från One Piece, men problemet är att det bara är jag och pojkvännen som åker härifrån. Några av våra vänner ville följa med, men det var alldeles för dyrt. Bor man långt upp i norr blir tågbiljetterna och boende ganska dyrt (speciellt när man är gammal och inte klarar av att bo i sovsal, utan vill ha ett bra hotell istället xD). Förra gången var vår otroligt goda vän Jo. med, men denna gång kunde han inte följa med. Jag menar bara att det är mycket roligare att cosplaya tillsammans med någon istället för att göra det själv. ^^

Vem tycker ni att jag ska cosplaya? Robin eller Sailor Pluto/Setsuna??



Inga kommentarer: