söndag 3 april 2011

Camden Market och Tokyo Toys

Jag och J. har gått runt i London idag. I morse var vi på Camden Market och jag måste säga att det fanns hur mycket saker som helst att titta på. Marknaden var dessutom inte direkt liten, utan det tog sin lilla tid att gå igenom den. Vi har säkert missat massor av marknadsstånd, men vi kommer att återvända dit någon mer dag innan vi åker hem. Marknaden hade nämligen kläder av alla möjliga stilar (goth, lolita, bohem, cyber med mera), prydnadssaker, smycken, skor, krimskrams av alla möjliga slag, mat från världens alla hörn mm.


Dessutom hittade vi en otroligt fin och mysig affär idag på Piccadilly Circus. Affären heter Tokyo Toys (LÄNK) och har massor med anime- manga- och spelsaker. Figurer, ryggsäckar, cosplaykläder, affischer, tröjor, smink, manga, nyckelringar, godis plus mycket mer! En helt underbar affär! Om ni någon gång ska till London rekommenderar jag den otroligt varmt!

1 kommentar:

Helena sa...

Hej!

Såg att du gillade Hello Kitty vilket jag oxå gör enormt mycket. Efter att jag besökt Japan blev jag intresserad av Hello Kitty och vet att det är många som blir glada av den lilla gulliga katten.

Därför har jag öppnat en Hello Kitty webshop där jag erbjuder en stor variation av Hello Kitty saker till bra priser. Jag får in nya spännande produkter varje månad.

Titta gärna in på webshoppen:

www.hellokittyshop.se

Jag hoppas att du tycker om den.

Ha det bra!

Vänliga hälsningar

Helena Nilsson