tisdag 12 april 2011

Forbidden planet

Jag är så otroligt glad! När jag och J. var i London var vi inte på Forbidden Planet. Den affären är som vår Sf-bokhandel, fast mycket större! Hela övre plan (som är ungefär lika stort som Sfboks nedreplan i Stockholm) var bara massor av merchandise, godis och tröjor. Nedre plan var fullt av manga, anime, serietidningar, böcker och filmer. En helt underbar affär med andra ord.


Jag hittade bland annat Gravitation-animen där i en fin box. Här i Sverige kostar den runt 600:-, men jag fick den för £19.90, alltså ungefär 200:-! Som ni förstår blev jag väldigt glad! Jag har letat boxen till ett bra pris hur länge som helst och äntligen äger jag den! ^^

Vi hittade även massor av annat där. Jag köpte också dom första mangorna i serien Vampire Knight, Scott Pilgrim serietidningen och J. köpte massor av serietidningar. Allt var mycket billigare där än i Sverige, så det gällde att passa på! ^^
 

Inga kommentarer: