tisdag 16 november 2010

Trött!

Idag är jag hemskt trött. Det tär på en att jobba 10 timmar på en dag och vägra att gå och lägga sig på kvällen. Jag är en kvällsmänniska och tycker egentligen inte om kvällar man måste gå och lägga sig tidigt och kliva upp jättetidigt nästa dag. Nej, jag tycker om att ligga och dra mig i sängen och känna: Det är ingen stress, jag hinner i alla fall! Skulle jag ställa väckarklockan på snooz när den ringer på morgonen så skulle jag hinna somna om på dom få minuterna och vara helt väck när klockan ringer igen! Så efter första ringningen kliver jag upp och gör frukost. FAST när jag väl är uppe och på jobbet blir det hela bättre. Som tex när jag börjar klockan sex på morgonen slutar jag 13.30. Det är otroligt skönt, fast jättejobbigt på morgonen innan jag riktigt har vaknat till! 

  Idag ska jag i alla fall hem till min sambos mamma efter jobbet. Hon fyller 46 år idag och det måste ju firas :)

3 kommentarer:

Mia sa...

Du också?? Jag är också en kvällsmänniska. :)
kramar
Mia

Lilitha sa...

Ja, tänk om man kunde vinna pengar så att man slapp att jobba...eller i alla fall bestämma hur man ville jobba...haha. Hatar att gå upp tidigt på morgnarna...Kram Lilitha

Lit de Parade sa...

E oxå kvällsmänniska:-)
Tur att man jobbar hemifrån, så man kan sova länge på mornarna:-

Ha det fint!

M @ Lit de Parade