lördag 20 november 2010

Glögg och lussekatter

Igår kväll åt jag och min sambo lussekatter för första gången på väldigt länge! Jag var väldigt fräck och köpte mina lussekatter istället för att baka egna. Så går det när man är lat!
Vi kröp upp i soffan, drack glögg, åt lussekatter och tittade på Supernatural. Mysigare kvällar får man leta efter ^^

Min sambo har varit sjuk under flera dagar. Han har även smittat ner mig med snuva och rinnande ögon och att jag nyser hela tiden. Igår var det bättre och idag är det nästan borta. Det är skönt att det börjar gå åt rätt håll, för jag vill verkligen inte vara sjuk och borta från jobbet en dag till! I slutet på sommaren hade jag ryggskott och tog mig ingen vart (jag bort på andra våningen dessutom, så att ta sig ner för alla trappor var verkligen jobbigt), någon månad senare fick jag feber och sen nu i förrförra veckan hade jag också feber och var förkyld. Det är absolut inte kul att vara borta från jobbet, det blir så otroligt dyrt!

1 kommentar:

Lit de Parade sa...

Mummms lussekatter:-)



M @ Lit de Parade