måndag 26 juli 2010

Nya grejer pågång

Det har hänt så mycket dom senaste dagarna så jag har knappt haft tid att uppdatera. Igår var jag, min sambo, min sambos syster och hennes pojkvän och fem kompisar iväg till ett nybyggt äventyrsbad här intill. Det var verkligen roligt och vi var där väldigt länge. De hade flera olika rutschkanor, dubbelpooler och vattenströmmar. Det var länge sedan jag hade så roligt i ett badhus.

Idag så har min mamma fyllt år, så jag och min sambo var över på fika, tårta och mat. Min mamma var så glad för att hela vår släkt var där (jag, min bror, mamma, pappa, mormor och farmor, plus min sambo och min brors sambo). Några fler är vi tyvärr inte! Jag har inga kusiner och mamma och pappa har inga syskon.

Senare på kvällen var min bror och hans sambo över till oss och hjälpte oss att flytta på badkaret. Vi ska nämligen inte hade det framme längre utan vi ska köpa ett badrumsskåp och ställa det där en del av badkaret har stått. Det är ingen av oss som badar längre, utan vi duschar bara och då känns det lite drygt att ha ett badkar. Så imorgon ska vi iväg till IKEA och köpa ett badrumsskåp.

Bathroom-make over! :)


Inga kommentarer: