onsdag 21 juli 2010

Min bror är på hemmaplan nu!

Nu är min bror och hans sambo tillbaka häruppe, dock bara över sommaren eftersom båda läser på universitet. Dom har varit nere i Belgien i över en månad, men nu har dom kommit tillbaka hit. Dom kom i natt, så jag ska låta dom sova lite till innan jag går över till dom. Min bror och jag är inte bara syskon, utan väldigt bra kompisar också. När vi var små var det inte lika lätt, men vårt intresse för rollspel har tagit oss närmare varandra och sedan 10 år tillbaka har vi varit kompisar också. Hans sambo och jag är också väldigt bra vänner, vi har samma humor och hon är otroligt trevlig och gullig. Dessutom är min bror och min sambo mycket bra vänner också. De pratar alltid över internet eftersom brorsan bror så långt bort och de spelar internetbaserade spel tillsammans. Jag tycker att det är oerhört bra att vi kommer så bra överens och kan skratta tillsammans, annars skulle det vara ett problem tror jag.




Inga kommentarer: