fredag 2 juli 2010

Morgondagen

Nu är jag hemma igen och kan äntligen ta det lite lugnt! Jag har stressat och sprungit runt på stan halva dagen känns det som. Nej, inte riktigt halva men nästan. Jag träffade i alla fall en gammal kollega till mig och det var väldigt trevligt! Hon blev verkligen glad över att se mig och pratade på om allt och inget. Jag ser fram emot hösten då jag får glädjen att jobba med henne igen!

Jag hittade en present till min barndomsvän också och jag tror att hon kommer att bli glad över den. Morgondagen kommer att bli väldigt roligt tror jag. Jag, min sambo och fem andra kompisar ska åka norrut och träffa min barndomsvän. Jag har inte träffat henne sedan i april eftersom hon pluggar på annan ort och det gör mig verkligen ledsen. Hon har i och för sig alltid bott några tiotal mil ifrån mig, men vi har alltid åkt till varandra på lov och speciellt på sommarlovet har vi varit med varandra jättemycket! Jag saknar våra tältningar i trädgården hos henne eller mig, våra fantastiska äventyr som yngre och hennes otroliga fantasi! Hon kunde komma på dom mest roliga lekarna jag någonsin lekt och vi tröttnade aldrig på varandra! Det roliga är att våra föräldrar har känt varandra genom hela livet. Mamma lärde känna hennes mamma när dom gick i högstadiet och min pappa och hennes pappa har känt varandra sedan de var jättesmå. Hennes föräldrar blev faktiskt introducerade för varandra på mina föräldrars bröllop. Gulligt va?? ;)



Inga kommentarer: