söndag 6 februari 2011

Trassel och lite annat

Nu har jag precis kommit hem från att ha varit och sett Trassel med min sambo.
Vilken film! Den var så otroligt bra; humoristisk, sorglig och allvarlig. Den hade allt tycker jag. ^^
Från Disney är Trassel och Lejonkungen nummer ett för mig hädan efter.



 Imorgon börjar det en ny arbetsvecka och det är bara att ta nya tag.
Jag ska nog klippa mig denna vecka också, eller kanske nästa? Jag vet i alla fall inte riktigt hur än, bara att jag vill ha lila långt hår utom möjligtvis snedluggen. Just nu är mitt hår nästan nere vid ryggslutet, men det börjar att bli slitet så jag måste gå till frisören igen. Jag kanske borde spara lika långt som Rapunzel?? haha

1 kommentar:

Angelica sa...

Hej och fin blogg..

Gillar film och trassel ska jag självklart se så fort den kommer ut. Är inte ett fan av bio då jag bara anser att jag blir störd.

Kika gärna in på min film blogg via min vanliga blogg. Den är länkad =)

Ha de bra!