onsdag 2 februari 2011

Pärplattor


Att lägga pärlplattor är inte speciellt svårt. Det gäller bara att ha många olika färger och plattor man kan bygga ihop om man vill göra större projekt. Här är några exempel på vad man kan göra.
Självklar kan man göra glasunderlägg, tavlor och 3D-saker av pärlplattor. Just nu håller jag på med en frågeteckenlåda från Super Mario. Den ska jag nog hänga upp i fönstret som det här exemplet.


Det är nästan "obligatoriskt" att göra en Super Mario svamp för att dom är så lätta att göra. Jag har gjort både extralivet och svampen man ändrar form av. Dom har jag nu som glasunderlägg.
Pickmin och Pokemon har jag också gjort. Jag vet inte riktigt vad jag ska ha Pickmin till men Pokébollen har jag också som glasunderlägg.

Hur man stryker en pärlplatta ^^

Inga kommentarer: