onsdag 23 mars 2011

Taylor Swift

Jag älskar verkligen Taylor Swifts musik. Otroligt bra kombination av country och pop.
Hon är inte bara bra, utan väldigt trevlig och söt också.
Hon är faktiskt en av dom få artister jag gillar sådär jättemycket på väldigt länge. När jag var liten var det mycket Spice Gilrs,Backstreet Boys, Hanson och Aqua, men sen när jag blev större blev det Nightwish och Rhapsody jag lyssnade på. Och nu är det fortfarande Nightwish och Rhapsody, men också Taylor Swift och Shania Twain. Konstig kombination va?

Sen gillar jag ju även Ayumi Hamasaki, Gackt, Dream och Raphael och många fler!

1 kommentar:

Mimmi sa...

SV: Tack för din kommentar och stöd ♥ Det var ingen ideal situation precis men vi såg verkligen till att resan inte gick förlorad så vi hade det bra. Japan repar sig från dag till dag, det är ett starkt land :)

Åh vilken nostalgi med Hanson och Aqua, haha. Shit va tiden går fort!