måndag 7 mars 2011

3DS

Jag har funderat ganska länge på att skaffa en Nintendo DS. Då kan man ju spela när man inte är hemma också. Nästan alla jag känner har ett DS och nu när den nya 3DS snart kommer är jag bra sugen på att köpa en. 3DS kommer ju ut den 25 mars! Det coola med 3DS, för er som inte vet, är att det är en konsol som kan visa allt i 3D utan att man behöver 3Dglasögon. Resentionerna jag läst hittills har varit att det är ansträngande att titta på skärmen när mycket är i 3D, men att det är otroligt häftigt! ^^

Problemet är bara att jag vill ha en lila och dom kommer inte att finnas på marknaden än på ett tag, utan det kommer "bara" att finnas svart, blå och röd. 

 Färgerna som kommer att finnas är röd, svart och blå (eller snarare turkos?)
Den jag vill ha!

2 kommentarer:

Nellie sa...

Coolt ju ;p

melinda sa...

jag hade en men sålde den.. vill ha en igen, haha..