torsdag 17 mars 2011

trött och nyklippt

Jag är ganska trött just nu. Jag började klockan 06.00 idag och jobbade fram till tolv. Jag har min planering av lektioner på torsdagar och dessutom har jag friskvård samma dag. Det är faktiskt rätt så skönt, även om jag var otroligt trött i morse.

Dessutom har jag varit och klippt mig idag. Jag gjorde det som jag inte har vågat göra på ett tag jag klippte lugg efter två-tre års vånda! Just nu ser det bara platt och konstigt ut, men jag hoppas att det kommer att se bra ut sedan. Dessutom är mitt hår van att ha snedbena och nu klippte jag rak bena och då vill det gärna dra sig åt vänster. 

Jag hoppas att det kommer att se ut såhär efter ett tag.
Min frisör sa att luggen skulle vänja sig vid att vara så kort och att det skulle ta lite tid innan den vant sig vid att ligga "mitt på huvudet".

Inga kommentarer: