tisdag 22 mars 2011

Tre dagar kvar på jobbet!

Det är väl lika bra att jag skriver som det är just nu.
Jag har tre dagar kvar på jobbet om man räknar med den här. Mitt vikariat går ut på fredag och hon jag vickar för kommer tillbaka från universitetet. På fredag kommer jag att bli arbetslös och få gå på arbetsförmedlingen igen. Det känns som det ända jag gör är att gå där, fast jag har haft det här jobbet i snart ett helt läsår (jag arbetar med barn i skolan).

Jag kommer att få springvicka på skolan, men det är ju bara nån gång ibland då arbetsförmedlingen inte tycker om att man tar halvdagar!

1 kommentar:

Stina sa...

Vad tråkigt att du blir arbetslös igen :( Jag var det hela förra året och nu har jag ett jobb fram till augusti och sen är jag också arbetslös igen... Men varför gillar inte Arbetsförmedlingen om man jobbar litegrann då och då?