onsdag 20 oktober 2010

Blizzcon och min bror och hans sambo

Jag längtar till på fredag av två anledningar; nämligen att min bror och hans sambo kommer upp från Stockholm och för att det årliga Blizzcon går av stapeln på fredag (Blizzcon är ett event från spelföretaget Blizzard. De precenterar nya produkter och annat som är nytt inom företaget. Intervjuer, musik och reportage finns också där. Förra året var tex Ozzy Osbourne där och hade konstert och i år blir det Jack Blacks band Tenacious D. Förra året var även Felicia Day där. Hon är både skådespelare och artist och spelar Codex i den populära serien The Guild). Eventet håller till i USA, men det går att köpa online-biljetter vilket min sambo gjort. 


Min bror och hans sambo har jag inte träffat på väldigt länge. Det ska bli så otroligt roligt när de kommer på fredag! Jag har tänkt att kanske brorsans sambo och jag kan åka och shoppa lite i helgen. Det skulle vara jättekul!

Inga kommentarer: