tisdag 31 augusti 2010

Ryggskott

Ursäkta att jag inte har uppdaterat något under de senaste veckorna, men jag har dels haft ryggskott och dels inte haft tid nu när jag har börjat att jobba. Det har varit mycket att göra och mycket att stå i såhär på en ny arbetsplats, men jag börjat att lära mig. Ryggskottet var så illa så jag inte kunde röra mig alls. Jag hade otroligt ont och var hemma en hel vecka från jobbet, men efter att ha varit hos en massör och zonterapeut blev det så mycket bättre. Jag trodde det var värst när han masserade ryggen, men så fel jag hade. När han började med zonterapin på mina fötter trodde jag nästan att jag skulle svimma. Det gjorde så otroligt ont! Men efter att han hade masserat och gjort zonterapi i nästan en timme sa han till mig att resa mig upp och det var redan bättre då. Helt underbart!


Det var absolut inte en dans på rosor att få zonterapi, men det hjälpte! :D

Inga kommentarer: