måndag 6 juni 2011

Hemma från UppCon

Det känns så tråkigt att vara hemma igen. Tomt och tyst, men på ett konstigt sätt skönt! Jag saknar självklart UppCon, men samtidigt är det skönt att få sova ut hemma i sin egen säng ^^

Det var så mycket man gjorde, så jag vet inte vart jag ska börja! Jag upptäckte i alla fall när jag kom hem, att jag hade tagit väldigt lite kort! :( Väldigt tråkigt! Jag får hålla utkik på Konventsbilder.se
I alla fall så tittade jag och J. på konsterter, Olivia och Versailles, tittade på anime i biografen, åt cupcakes och gick på marknaden.

Jag ska till att äter en cupcake. ^^


Kön till Versailles signering. Tänk då på att kön var jättelång inne också!

Här står Sakura och Kankuro med andra andra från serien Naruto.

Den här fina skylten fanns vid Sf-bokhandelns försäljningsbord.
Awesome!

Det var verkligen mycket folk som var på marknaden den sista dagen.

Dessutom står KawiiiCon (hemsida och Facebook) idag på torget här i stan och har events för att göra så mycket reklam som möjligt är. Självklart ska jag och J. dit ^^

Inga kommentarer: